fredag 2 september 2011

Liten rättelse....=)


Liten rättelse....=)

Som jag nämnde förut så har jag noll koll på bilar.
Dagen när jag fotade mammas bil, hade även mammas bil besök av en (i min värld) nästan likadan svart liten läcker rackare. Så när jag satt och skulle välja från mina bilder var jag väldans brydd och osäker på vilken som var vilken...de är båda svarta sportbilar. Jätteläckra sådana båda två, men för mig svårt att avgöra vilken som är vilken. Jag SER ju skillnad på bilarna alltså, men svårt att avgöra vilken som var mammas.
Dock så vet jag ju att mammas heter nåt med ”Corolla” och det kändes som att det hörde ihop med märket fram på nosen på bilen. Men så var icke fallet...jag hade valt fel bild.
Min kära mor ringde för en stund sen och berättade detta.
Fast istället för att ta fram skämskudden så skrattar jag återigen gott åt min okunskap ang bilar. Kanske häst & vagn vore det bästa alternativet ändå för mig, så slipper jag bli åtalad för bilstöld i framtiden.
”Men konstapeln, jag hade en grön bil, jag trodde den va min, jag looovar”....;)
Må så gott vänner...återkommer senare...

Ljus &kärlek

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar