fredag 23 september 2011

Drömmar


...Känner att jag är i ett ”flow” just nu och har fått ny luft under mina vingar.
Full av idéer för framtiden och runt det som skall bli mitt företag så småningom.
Just nu utvecklas det sakta men säkert i mitt inre, jag brinner av iver och mina omega3-preppade hjärnceller jobbar för fullt.

Jag hade ett sånt fantastiskt uppvaknande inatt, vaknade av att jag skrattade. Högt.
Det var en rätt så underbar känsla kan jag lova.
Minns ej vad jag drömde, men vet att jag skrattade åt mig själv.
Måste ju vart ett superduperskämt, snopet att jag ej minns, men känslan av fnitter i hela kroppen har jag haft med mig hela dagen idag.
Det var en härlig kontrast mot de maror som brukar besöka mig om nätterna.
Har ofta helt fruktanvärt makabra drömmar och brukar ofta vakna skrikandes och gråtande.
Stackars prinsen, har har det inte lätt. Först så far jag upp o ner som en jojo (vaknar flera gånger per natt och går upp), sen då dessa hjärtskärande skrik. Tur han är en så lugn och stabil själ, den gode Lars. Han är en underbar man. <3
Natten till igår tex, då drömde jag att jag räddade undan en liten hundvalp som var instängd bakom taggtråd, som jag sedan flydde med i famnen. Vi blev jagade inuti ett jättekonstigt hus, lite som lustiga huset, med konstiga trappor som vek sig där jag sprang.
Jag kom fram till en dörr och skulle fly in där, och när jag öppnar står där en superäcklig zombie och skall precis överfalla mig. DÄR skrek jag högt, och prinsen fick sömndrucket trösta och klappa mig. Vågade dock ej somna om igen.
Ja, fantasin är det inget fel på, föredrar ju dock uppvaknandet inatt med ett härligt skratt....
Ljus & kärlek

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar