tisdag 6 september 2011

Hiss och Diss



Det har varit lite tyst från mig nu de sista dagarna då jag har tampats med PMS. Jag är oerhört hormonstinn, både på gott och ont som tur är. Det har dock kännts rätt så nattsvart de sista dagarna.
Börjar fundera för mycket och blir känslig som sjutton.
Saknar min mamma hemskans mycket också, snart ett helt år sen vi sågs, och det är alldeles för lång tid ifrån varandra.
Jag behöver min mammados. NU. Nyss. Helst igår.

Stubinen är ju en smula kortare de här dagarna....retar tex ihjäl mig på snubben som sitter på stan o spelar trumpet så balkongdörrn är ingen ide att ha öppen. Fast panflöjtsligan som ibland står på stan o spelar är ännu värre. Har tänkt mer än en gång att jag skulle vilja trycka ner flöjt-jäkeln i halsen på dem.

Anna Hissar o Dissar:

DISS:
1.Trumpetarn på stan
2.Att jag ej har körkort för då hade jag kört över trumpeten med ångvält
3.Ungar som SKRIKER på affären o föräldrar som inte ens försöker tysta ner dem
4.PMS
5.PMS

HISS:
1.Prinsen (alltid nummer ett =)
2.Lillprinsen, min nalle som ALLTID tröstar och är snäll och mjuk
3.Mitt löpband som ger mig de efterlängtade endorfinerna
4.Att jag kan skratta åt mig själv fastän jag är en sur-stina
5.Mina närmaste vänner som har full förståelse <3 (spec Vera! TACK för att du finns!)

Ljus & kärlek...o nu väntar löpbandet....=)

2 kommentarer:

  1. Din goding, du kan få låna mitt körkort,då kan du köra över trumpeten.... Kram från Strömstadsvägen <3

    SvaraRadera
  2. Haha! Om jag kör och du åker med! :D
    Tack gulledig! <3 Detsamma! Kram

    SvaraRadera