lördag 3 september 2011

Var är John Blund?


Nu har jag inte skrivit på några dagar, förutom dementin med bilen...fnissfniss...:)
Det har varit tre ganska likvärdiga dagar med morgonpw, träning och löpband.
Har också fått gjort en hel del coachingjobb, menyer, recept med mera. Härligt att skapa! =) då känner jag att jag får blomma ut, då trivs jag. =)
Dock är sömnen fortfarande ett stort problem så jag får nog ta ett snack med John Blund snart så han delar ut lite extra sömnkorn till mig.
Eller så får jag kanske ringa farbror doktorn så jag får lite insomningstabletter.
Kanske John Blund kan komma med dom till och med? DET hade vart service det.
Skulle nog iofs kanske bli lite rädd om det flög in en liten herre med spagettiskägg genom fönstret...hmm, får nog bli läkarn allafall.
Jag lider inte så störtmycket av min sömnlöshet, det är ju positivt att vara pigg såklart, men önskar ändå jag kunde sova mer för både kroppen och själens skull.
Det är verkligen ”lobotomerad zombievarning” när det gått flera dagar med 3-4 timmar per natt.
Då går det mesta i slowmotion och balansen blir helkass, plötsligt är trösklar högre och dörrar slåss med mera. Sprang in i en möbel här igår och drog en harang som inte var av denna värld, fick tvätta munnen med tvål efteråt. Det va fina ramsan det.... ;)
Kanske blir bättre när vi flyttat och jag får lite härlig lantluft. =)
Ska bli härligt att slippa alla lastbilar här som spyr ut avgaser och TUTTUTTUT (varubilar) i tid och otid, visst, dagens I-landsproblem, absolut, men som sagt, skall bli skönt att byta avgaser och tutande mot skog och trevliga små harar och rådjur.
Prinsen spelar i Norge idag, saknar honom massor, men det är ändå en skön känsla.
Att KÄNNA kärleken i hjärtat och att längta menar jag. <3
Han är så ljuvlig min fina man.
Nu skall jag gosa ner mig i soffan och kolla på Arn.
Gonatt...

Ljus & kärlek

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar