tisdag 30 augusti 2011

...Ps....


…..Jag blev så full i skratt när jag läste igenom mitt inlägg från lördagen....: ”Tomten är dessutom bautastor, blir perfekt att ordna bootcamp på i framtiden”, och då såg jag det, just ordet ”tomten ”
kan ju givetvis tolkas på flera sätt än ett.
Jag menar inte att vi skall ha en gigantisk trädgårdstomte att klättra på, utan jag menade trädgården med skog, åker och gärdsgård o allt vad det innebär. Det blir verkligen kanoners att köra militärträning i grupp! Like it a lot! =)
En av mina godaste vänner hade skrattat gott för han hade tolkat det som tomten, (alltså killen i röda kläder som gillar gröt och som kommer till jul om man har tur)
så därför tog jag mig en extra kik på inlägget och han hade ju rätt det, Mr ordpolis (sade hon med glimten i ögat... =)

Ljus & Kärlek

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar