fredag 19 augusti 2011

Första inlägget... =D

Toodifuckinglooo!!
Premiärinlägget ja!! HAMEN! =)
Vill börja med att tacka Vera för hennes utomordentliga tålamod när den här lille otekniske Famreus skulle få till detta med alla inställningar....hahahahahaha...jag är hopplös på sånt...men, bra på annat. =)
Jag såg verkligen hur min dumstrut växte o växte upp i taket. (Sorry Bjarne att jag stal din underbara fru så länge, men, jag tror du förlåter mig. =D )
Rätt så snajsans dag idag, dock började den rätt kans, vaknade vid två, va uppe o skrev mejl ...sen lade jag mig igen vid 6-snåret....Kunde INTE sova....tankarna for runt i mig så jag inte kunde koppla av....
önskade att prinsen skulle vakna så jag skulle kunna sätta på TV:n igen ...han vaknade INTE  av mina kärleksfulla blickar.....men jag pussade extra mycket och tror bestämt  budskapet gick fram= vaaaakna ....vaaaakna....hahahahaha...buu på mig...MEN...han vaknade...:)
JIHOOO!!..På med True Blood...en av mina favvoserier....(Yeayyyy Alexander) för att en halvtime senare vakna av  att jag drömmer att en minivampyr spyr grönt bös över mig. Tack för det. ;)
Fantasin är det inget fel på, det ska jag lova minsann. =)

1 kommentar:

  1. Åh vad roligt att du är igång! Va så lite så! Kul inlägg! :)

    SvaraRadera