lördag 27 augusti 2011

Lördagkväll....

...Det blev en lång dag idag med tanke på att jag skuttade upp redan kl halvtre imorse, men den har varit givande! =)
Hade en stund där på förmiddagen då jag kände mig som en lobotomerad zombie, men det ordnade upp sig med en kopp kaffe, samt att prinsen kom hem en stund. <3
Han har vart och jobbat på vårat hus sen kom han hem och mellanlandade för mat och dusch innan det var dags och åka till Ed för spelning. Jag fixade lite god mat till honom, potatismos, köttbullar och gräddsås. Själv åt jag köttbullar och brysselkål. (Och ja, jag kikade avundsjukt på hans mos & sås hihihi, men, lika gott med brysselkål... ;)
Tog en liten kort siesta efter prinsen åkt, sen tog jag mig i kragen och körde ett löppass på bandet en halvtimme samt körde KB-övn, hantlar med mera. GÖTT & svettas!! Endorfiner är mitt livselixir!!!
Pratade sedan med min kära lillebror en lång stund och det var en härlig höjdpunkt på dagen, han är allt min skatt med en stor plats i mitt hjärta! <3
Passade på samtidigt att baka mina fetaostbröd...skall bifoga recept och bild en annan dag. De är verkligen kalasgoda, och superlätta att göra.
Förberedde också kokospannkakor till imorgon så jag kan steka dem när jag kommer hem från morgonpw:n.
På tal om morgonpw....jag gick ju imorse, och våran gata var en enda lång rad av urinpölar. MYSIGT. NOT. Jag fick skutta som en fryntlig Anne på Grönkulla för o inte trampa i det. BLÄÄÄRK!!
Men, det är väl priset av att bo centralt, " vassego o kissa i trägårn typ" hahahahaha...jaja, så är det. Det är ju dagens I-landsproblem egentligen....
Har fått mycket coachingjobb gjort idag och skrivit massor, det känns bra. =)
Skönt med träningen med som sagt, har ju löpbandet vid tv:n så det blir en del zappande, hamnade in på "mannen som talar med hundar"...och kom ju givetvis på en massa andra roliga teman...."mannen som mummlar med marsvin" mannen som surfar med tapirer" osv, fnissade så jag nästan trillade av bandet. Ja, jag är lite knäpp. Och ja, jag blir lätt endorfinstinn. Tack Gud för endorfiner! =D
Ljus & Kärlek <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar