lördag 27 augusti 2011

Dags för morgonpw. =)

Tjippelitjopp! =) Sitter här och inväntar att det skall bli nååååågot ljusare innan jag skall sticka ut på min morgon-pw. Jag ÄR ju lite harig får jag erkänna, kanske min vilda fantasi som gör sig påmind tro? HEHEHE...Även om jag går snabbare än blixten så kan ju alla otäcka mördare i slokhattar som väntar i varje hörn vara snabba de med...;)
Har blivit räddare med åren skall jag erkänna, jag minns när jag jobbade på Cafe Artist i Gävle när jag envisades med att GÅ hem miss i nassen,(vid två-snåret när jag avslutat mitt barpass) till mammas stora förtret. Hugaligen, det kan jag bättre förstå idag, att hon va orolig...jag hade en skruvmejsel i vanten minns jag...jojo, den hade ju säkert gjort stor nytta..;) ELLER HUR...NOT. "Hello Mr Slokhattsmördare beware of my skruvmejsel " hade nog inte skrämt slag direkt...hahahahaha. Jaja, svunna tider det, och idag är jag äldre och klokare, hmmm, äldre allafall och mer försiktig kanske är mer nära sanningen. ;)
På med kepsen och mp3:n. Ses sen, hejhej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar