lördag 20 augusti 2011

Morgontankar

Sov ända till 07 idag! =) Alldeles fantastiskt! Brukar ju vakna vid 2-snåret och då gå upp o vanka som en äggsjuk höna. Min vackra man sover fortfarande med handen över mina nallar, hihihihihi...såååå sött!
Gjorde mina smarriga pannkakor med bakepro och kokos. Kvarg och mosade jordgubbar till....=)
Har inte riktigt kommit underfund om hur det funkar här med alla funktioner på bloggen, men, det ska jag väl lyckas klura ut, sen har jag ju min underbara vän Vera som hjälper mig. Tur att hon var med när Gud delade ut tålamodet.....för jag va inte där då så jag missade den biljetten...hehehehehe.

Fick ihop en alldeles fantastisk vegetarisk rätt igår. Supergott blev det! Med bla zucchini, tomater, vitlök....Ska se om jag kan få till det med bilder såsmåningom, hehehe. Igår var för övrigt en härlig dag! Fikade med gulliga Linda på Yerba, alldeles underbart ställe, sen vart det träning på löpbandet och lite KB-övningar. Satt sen och jobbade med lite coaching och pyssel/matlagning och msn i köket. Mucho trivsamt.Idag är det alldeles strålande väder och om en timme skall jag ut på långpromenad med en vän/klient, det ska bli supernice!

1 kommentar:

  1. Hehe! Tålamod! Nja.. Bara ibland! ;)
    Jaså sol!? Har vi inte här!!

    SvaraRadera