söndag 21 augusti 2011

Söndag

Idag skall det bäras iväg till kville & huset! <3 VÅRAT hus! <3
Vi håller på och bygger, eller snarare LARS bygger och jag tittar på...hihiiihi. =) Han är så händig min älskling!
Det skall bli alldeles fantastisk att få bo där, luften är ren och nära till naturen. Bara körkortet som fattas, hehehe....det skall bli en spännande resa det, hugaligen. Vad är det för fel på häst och vagn liksom?? ;)
jaja, nu finns ingen återvändo...nu MÅSTE jag ta tag i det rackarns körkortet, vare sig jag vill eller inte. Det är LÅNGT till affärer med mera, så, bara o bita tag i det....snart....=)
Jag har varit rätt obstinat ang körkortet, ju mer folk har tjatat att "Anna du måste ha körkort" ju mer har jag tänkt att NÄÄÄ, sluta. tjata. på. mig!!
Men nu skall det bli av, minsann! =)...Inom en snar framtid allafall....=)

Hade hoppats på lite sol idag...men en smula mulet är det just nu..
Det är så mysigt att sitta på vår monsterstora altan och läsa söndagstidningen och känna solens strålar i ansiktet....men, dan har ju bara börjat, och vem vet vad vädergudarna har i beredskap? =)

1 kommentar: