måndag 22 augusti 2011

....Det bidde soffan istället....

Vi stannade hemma igår istället och hade kvalitetsmys hela dagen, varsin soffa och söndagstidningen med bilagor, zappande på tv:n. Det behövs ibland det med. =)...va också tvärsänkt av mensvärk, så valet var ej så svårt heller. Glad att jag fick ha min älskling hemma en hel dag. <3
Idag skall jag ta hand om tromben som farit fram här i köket... ;) samt köra ett pass på löpbandet och en j-a massa övningar...dips, armhävningar, knäböj med KB bland annat. Slarvat lite i det sista med min träning, men, bara o bita tag i det, vet ju att jag mår som bäst när jag får ta i ordentligt. Samma med mina morgonturer, förut skuttade jag bara upp på morgonen och klädde på mig och pep ut...men, det har vart lite fööör många ursäkter nu i det sista..men, det är bara o ändra på det. Jag vet ju att jag kan, och jag är envis som 17...hehehehe. Stabilare i humöret allafall, hormonjäklarna va inte så snälla denna gången, BUU på dem.
Men som sagt, nya tag nu. =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar