måndag 3 oktober 2011

Söndagsbestyr


Igår var jag och Lars och besökte Tanumstrand och sportshopen.
Ohojsan sicket paradis det är att gå där inne bland alla underbara träningskläder med mera.
Jag fick massor av fina kläder av min älskade prins som har ett hjärta av Guld och likaså tålamod. Jag är dock ej så krånglig utan bestämmer mig fort, inget velande här inte. =)
Allt passade perfekt och jag är supernöjd. Assnygga träningsskläder från casall, bla en vindväst jag spanat på en längre tid. Flera gossiga tröjor, en klänning och en del annat! ÄLSKAR kläder! =)
Sedan åkte vi till huset och prinsen spikade och fixade med fassaden och jag fick sovit en stund på altanen, och prinsen bäddade in mig i täcken och kuddar.
Bästa sömnen på länge. Som ni vet har jag ju inte så mycket samarbete med John Blund utan är fortfarande som en orolig gasell om natten.
Så den sömnen utomhus i denna underbara natur var verkligen en höjdpunkt.
Kollade till vår zucchiniodling och de rackarna växer friskt. Satt dock en stor spindel där, så där kommer jag kanske inte peta så mycket på ett tag. Brrrrrr....Får hoppas att jag får bukt med denna fobi, för dagen kommer säkert att komma när jag stöter på den där stora, mardrömsspindeln.
Jag får rysningar bara av ordet spindel.

Sedan hade vi en gosig kväll i soffan. Guldsöndag helt enkelt. Kärast i världen! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar