fredag 28 oktober 2011

TORSDAG


TORSDAG:
Prinsen, min urgulliga underbara man kom hem med en present till mig på onsdagskvällen. =)
Fick ett nytt windows så nu är datorn snabb som gasell! Alldeles lövely det!
Bidde några kakor igår med mjölk, och hujeda mig, det var allt de godaste kakorna jag nånsin bakat.
Sov som en stock på natten. (Sover verkligen stockar?!)
Vaknade på torsdagen med en lätt huvudvärk, alldeles säkert på grund av sockret, jag är ju ”avsockrad” vi detta laget.
Den gick över under dagen, och jag hävdar att det var banne mig värt det.
Det var ju trots allt ett undantag, inte ätit nåt ”bus” sen i juli.
Oj, nu låter jag som jag är alldeles hysterisk, riktigt så illa är det inte, men då jag förespråkar att göra bra val, äta sunt och ge kroppen bränsle den mår bra av, ja, då vill jag ju givetvis även göra det själv. Sen kan det ju finnas plats för undantag ibland.
Om man låter det bli just undantag och inte vardag.
Jag försöker inte pracka på andra att vara riktigt så hård som jag är mot mig själv, men min önskan är att jag skall kunna vara en god förebild och inspirationskälla.
På kvällen körde jag ett tuffare styrkepass samt avslutade med 30 minuter löpning på bandet.
Gott gott! Var alldeles full av energi så den lilla laddningen gjorde nog gott.
Sur-humöret försvann också under dagen. Jippiho!

Ljus & Kärlek

1 kommentar: