lördag 22 oktober 2011

Uppdatering igen då....


Ohojsan va kass jag varit på att skriva här nu!! Bu på mig! Dubbel-bu till och med!
Jag har haft en rätt knasig vecka då jag grubblat en massa och haft noll motivation att skriva nåt med humor.
Nu är jag på bättre humör iallafall och det känns lättare. =)
I torsdags körde vi ut ett jättelass till huset. O jisses vad mycket Lars hunnit med!!
Det var så underbart fint o nu bara LÄNGTAR jag dit!
Efter en massa kånkande och bärande kom vi till slut hem på kvällen och jag lovar, jag var hungrigare än en hel vargkoloni som vart på svältkurs i Tibet.
Fick bland annat joxat ihop en proteindrink och sölade ut ungefär en hel skopa på golvet och då kom det en harang som inte var av denna värld.
Skrattade dock gott rätt snart då jag kom på att jag några timmar före min ”lilla” ordfadäs sagt till Lars att jag nog skulle kunna tänka mig att joina kören (om de har nån) i kyrkan på vår nya boplats.
Så jag frågade Lars om han då trodde att jag skulle platsa i kören, med tanke på alla ”fina” ord som just bubblat ur min lilla mun. Hmm, jojo, så kan det vara.
Innan det senaste flyttlasset har jag hunnit packa och flytta på möbler ganska mycket, och hjälp säger jag bara, när jag fick flyttat på sängen (som jag ändå dammsugat under massor av gånger =D )
så dök där upp bautastora tussar!!
Skulle lätt kunnat sticka både lovikavantar och raggsocks åt snömannen Yeti av det dammet.
För en hel säsong.
Inte hänt så mycket annat, läst, tränat, skrivit en del dokument (som jag använder i coachingen),bakat åt prinsen och donat, ja, det vanliga har jag sysselpysslat med under veckan som gått.
Nu är det snart käk här och lite tv-mys. Längtar efter prinsen nu, han är och jobbar på huset. <3. =)
Rörmokaren har varit där hela dagen idag också.
Härligt att det går framåt, bara en månad till flytt nu. JIPPIHO!

Ljus & kärlek

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar