torsdag 12 januari 2012

Våga ta steget


Jag har hämtat mig hyfsat sen spindelincidenten i söndags, men jag är fortfarande rädd såklart.
Nu har Lars åkt iväg igen i tre dagar, och jag hoppas nu ingen ny otäck spindel modell badboll hittar in igen.
Det var verkligen en skräckupplevelse i söndags, och jag hoppas slippa uppleva det igen, åtminstone helst inte när jag är själv.

Är fortfarande väldigt kluven angående jobb och företag.
Måste lyssna inåt nu och försöka hitta svaren inuti mig själv.
Boosta upp min självkänsla och självförtroende är något jag MÅSTE jobba med.
Ganska mycket något. ;)
Dock har jag nu i det senaste fått väldigt positiva besked från flera klienter jag coachat, och det stärker mig ju såklart. Jag blir verkligen så himla glad när det gått bra för dem och att jag har fått vara en del i deras process. =)
Jag har ju också massor av idéer och jag skulle kunna hjälpa massor av människor till bättre hälsa, måste våga ta steget bara.
Ingjuta det mod i mig själv som jag ingjuter i andra.
”jag kan, jag vill, jag vågar”..... <3
Igår var jag ute på en jättefin promenad genom skogen, jag hade tänkt upprepa den turnén idag, men vädret har ju vart sådär idag. Traskat till postlådan i alla fall och fått lite luft och kört ett pass på bandet samt kettlebellsövningar. =)
Det blir ett pass till senare ikväll.

Ljus & kärlek

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar