onsdag 18 januari 2012

Regnig onsdag

Vaknade tidigt som attans på soffan i morse till en HELT OVERKLIGT pinsamt kass film.
”Slavens hämnd” , en film i samma anda som ”Conan Barbaren”.
Två turbopumpade lite korkade (givetvis, given klyscha: muskulös = dum ;) och ett gigantiskt monster på slutet i form av en jättesköldpadda som var ”rätt sur” och sprutade eld.
Jisses säger jag bara. Hur tänkte de där? Tur vi har kommit en bit sen dess, filmen var trots allt sen 1987.
Fnissade gott åt spektaklet (NEJ, jag tittade ej aktivt utan sneglade medan jag kollade mejlen..:) dock, och insåg att man kommit långt med filmmonster sen denna gjordes... =)
Lars spelade i Hemsedal igår därför sov jag i soffan.
Inte alls lika skönt men när man gottat ner sig med täcke och nån härlig krimmare på tv:n, ja, då är det lätt att törna in.
Gott att han kommer hem inatt i alla fall. =)
Saknar honom. <3
Har mest mysclat hemma för övrigt idag och bakat och donat, tvättat och tränat.
Fuskat med teoriläsningen idag, men skall skärpa mig imorgon.
Läste flitigt i början på veckan (vore jag Pinocchio nu så hade näsan krossat dataskärmen.. ;)
kommit en liten bit på väg ändå, och nu är det ”bara” att sträva framåt.

Ljus & kärlek

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar