fredag 11 november 2011

Uppdatering...igen...


Oj, nu var det längesen jag skrev här i bloggen. Igen.
Jag har skrivit flera inlägg men inte kommit så långt att jag lagt in dom, och dagen efter har de ju varit inaktuella. Nåväl, livet hankar på och jag har positiva nyheter.
I måndags var jag på möte hos AF och min alldeles underbara handläggare.
Hon trodde stenhårt på mina idéer och tyckte att jag verkligen brann för dem.
Det var verkligen underbart skönt med den feedbacken, jag behövde det. =)
Så, det ser ljust ut för mina planer och att då få SE-bidrag. Jippiho!
Men, jag vågar inte ta ut nåt i förskott ännu, har gått på nitar förut. Obs, menar ej att vara negativ utan realistisk. Man vet tex inte om regeringen får för sig att dra in bidraget och ha till sitt kaffebröd tex... ;)
Nä, där var jag lite cynisk, men jag har råkat illa ut förut i dessa sammanhang.
MEN, det var då, och NU är NU. =D
Detta kommer att gå vägen nu! Det kommer att bli kalas detta! (”Du är vad du tänker och positiva tankar leder till positiva förändringar! Jag får ju leva som jag förespråkar.. ;)

Igår fick jag hem en beställning från Bubbleroom (oups, kunde ej låta bli) med ett par assnygga skor jag ej kunnat motstå. MEN, de var för små till mina ankfötter.
Kände mig ungefär som Askungens elaka styvsyster som provar glasskon (för att få träffa den vackra prinsen i sagan) foten fick helt enkelt inte plats! Men, eftersom jag redan har prinsen så gör det ju inget.. =D
Skorna fick åka tillbaka i sin lilla låda igen.
Jag fick iallafall gjort skofynd då Din sko hade en alldeles förträfflig rea- som ej gick att motstå..de heller....Oups igen....

Ljus & Kärlek

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar