lördag 7 december 2013

Ledsen

Nu är det dags att ta tag i skrivandet igen. Mår mycket bättre när jag skriver av mig lite. Idag har det varit en väldans omtumlande dag . Grisarna som vi haft sen i maj har idag blivit hämtade. Jag har varit oerhört ledsen idag, och jag trodde nog ändå att jag inte skulle ta det så hårt som jag gjorde men…fy 17 vad det känns i hjärtat. Vi fick tillbaka strömmen idag på dagen vilket ju var väldigt skönt. 10 grader i huset i natt var ju ingen direkt höjdare… Idag har vi också handlat lite bebiskläder, det skulle man ju kunna köpa HUR mycket som helst av-det finns ju så mycket fint. :) Ska ta tag i detta med att packa den berömda väskan också-den som skall med till BB, kan ju vara bra att ha den på lut- det är ju nu endast 6 veckor kvar…spännande. Ser verkligen fram emot att träffa den lilla krabaten som sparkar och lever om inuti mig. Ljus och kärlek

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar