lördag 14 december 2013

Förrådsrensning =)

Jag och prinsen rensar och städar nu inför den lilles ankomst. Just nu går vi loss i förrådet, det som för tillfället är förråd men som skall bli tvättstuga. Så ny ryker gamla krukor dammiga leksaker med mera. Går inte o spara på gammalt skräp som ju ALDRIG kommer att användas. I tisdags hade vi en urmysig dag på IKEA och handlade spjälsäng, skötbord, hyllor skåp och massor av annat. Bilen vart tvärfull! Detta var en mycket harmonisk och mysig dag. Behövs sådana dagar nu med tanke på att jag har så vansinnigt ont i höften och ryggen och behöver få tänka på lite annat. Nä, nu får jag kila er i källaren igen och fortsätta. Passade på att ta en liten paus nu när prinsen blev tvungen att åka iväg o bärga en bil sådär otippat. Jaa-han kan då allt. Min vackra prins och klippa i livet. Så tacksam att han är min. <3 <3 Ljus & kärlek

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar