onsdag 18 december 2013

"Fyra veckor och fem dagar kvar"

…Om den lille följer planen vill säga. Svider så in i djävulen bredvid naveln, huden är verkligen öm. Tydligen nerver i kläm. Ont gör det iallafall. Bränns och svider. Ryggen höften ljumskar är inte så roliga heller. Ja-jag är en gnällröv-men det får man vara när det är fyra veckor och fem dagar kvar, eller hur ;). Oroar mig också över en massa annat-men försöker (nåja-halvhjärtat ;) att hålla mig lugn-Jag MÅSTE ju tänka på att den lilla mänskan som bor i magen kan känna av mina känslor, och jag vill ju verkligen inte att "den" ska bli så hyperorolig som sin moder. Nåväl-vi var hos BM i måndags och mitt HB var banne mig tom bättre än vid inskrivningen! DET är ju kanoners…och mitt blodsocker samt blodtryck är lågt och finfint. Jaa-jag har gått upp en del i vikt-men den debatten tar vi en annan dag-jag är SÅÅÅÅ LESS på vikttjat nu under graviditeten. jag har skrivit många många inlägg angående detta-fast i huvudet. Nån dag skall jag få ner det i skrift också, för är det nåt jag behöver skriva av mig om är det just detta fenomen som det känns som att ALLA har en åsikt om. Ljus och kärlek

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar