onsdag 1 maj 2013

Musens återkomst

I förmiddags fick jag mig en smärre chock.....när jag satt i godan ro med min frukost kommer Boris in med musen han hade ihjäl i lördags. Vidrigt äckligt är bara förnamnet. Jag fick ta den på sopskyffeln och kasta ut den och gräva ner den. Min frukostomelett åkte in i kylen fortare än kvickt och hela dagen har jag mått riktigt illa. Dock har det vart en trevlig dag för övrigt. Jag är ju med i styrelsen i Kvillebygdens samhällsförening och vi bjöd på korv och fika idag på valborgsfirandet. Det verkade uppskattat och det var roligt att träffa folk. Jag känner ju inte så många i bygden direkt så det var riktigt roligt. =) Prinsen spelar i Åmål ikväll men kommer hem inatt. Härligt härligt! =D Har väl inte så mycket mer att berätta förtillfället. Återkommer... Ljus o kärlek

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar