söndag 25 december 2011

Jul på Hedarna


Vår första jul på Hedarna blev alldeles underbar.
Vi lagade mat och bakade och drack diverse goda drycker. ;)
Körde frågesport på Vetgirig.nu och spelade musik HÖGT.
Ännu en av de bra sakerna med att bo i hus!!
Jag är så tacksam för min fina man!
Massor av fina presenter från våra mödrar hade vi också att packa upp.
Mammor, de kan de. <3
De vet alltid vad man behöver. Är det månne en gåva man får när man blir mor?
Ungefär som detta med att ”mammas kanelbullar är alltid bäst”.
Lär man sig att baka bästaste bullarna när man blir mor tro? Får man det på köpet liksom?

Jag saknar min mamma så enormt brutalt j-a asmycket.
Vi har inte setts sen förra året i september, skandal nästan, men så blir det ju när det är långa avstånd.
Vi har en underbar relation dock, och även om vi ej ses så ofta så bor hon ju i mitt hjärta. Alltid.
Hon är världens underbaraste och finaste människa. Oj, nu är jag lite julnostalgisk och känslig.
Det gör faktiskt ont i hjärtat på riktigt.
Puss puss fina mamma...jag älskar dig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar