lördag 29 september 2012

Grattis söta mamma på din födelsedag! <3 Denna bilden är tagen i juni när mamma var här och hälsade på. Mamma skulle byta till vimpel från flagga vilket hon gjorde hur galant som helst. Prinsen hade förberett för att flagga då svärmor skulle hälsa på, han är så omtänksam min kära man. Vi hade en helt fantastisk vecka tillsammans. Massa skratt, prat och mys och matlagning, utflykter med mera. Det var oerhört jobbigt när hon skulle åka hem, hem till Gävle, som faktisk på ett vis också är mitt hem, och alltid kommer att vara. Dock så är ju mitt hem nu idag här på Hedarna, mitt liv med Lars (prinsen. <3 Men hujeda mig så jobbigt det var när mamma skulle åka. Vetskapen om att det skulle dröja innan vi sågs igen tog fullständigt överhand och det gjorde så ont i hjärtat att det blev svårt att andas. MEN... =D nu har jag beställt en biljett till Gävle, till mamma, och skall åka dit om några veckor och det skall bli alldeles underbart. Önskar ju såklart att jag kunnat vara där idag, på hennes födelsedag, men får se framemot våra dagar vi skall ha ihop istället....så, grattis kära mamma, jag älskar dig och högaktar dig. <3 <3 <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar