torsdag 17 juli 2014

Alltid torsdag, hur går det till?

Så vart det torsdag..igen..jag tycker att det är torsdag hela tiden! Har nu en hel vecka kämpat med maten så att Sigrid skall gå upp i vikt. Hon har inte gått upp som hon skall den senaste tiden och det är jag orsak till. Det har gått överstyr med dietande…helt vansinnigt faktiskt och jag har varit så himla ledsen nu för att jag orsakade detta för det käraste jag har, den jag älskar allra mest blev lidande pga att jag är fåfäng. Nu har jag dock skärpt mig och äter som jag skall och får nu istället kämpa med mina hjärnspöken. Nu blev en lång historia oerhört kort men jag får väl återkomma till detta. Sigrid gör stora framsteg och är urstark. Vänder sig lätt och hon skrattar och är så go. Jag är så tacksam för att hon kom till oss. Hoppas vi kan ta en tur idag med vagnen, det har vart lite si och så med det pga vädret….ökenvarmt eller monsunregn typ…kanske dåliga ursäkter,men det måste ju faktiskt vara bekvämt för min lilla bebba <3. Hon ligger här bredvid och slåss med en skallra ..<3..söta unge. Kärlek.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar