lördag 20 april 2013

GAAAAAHHHH!!!!

Vilken pärs!!!! Kom in i badrummet och det satt VÄRLDENS j-a spindel-as på en av mina korgar. (med LUDEN rygg-fattar ni min panik??!) Började panikgråta o skaka i kroppen. Ja, ni som har denna rädsla förstår nog. Boris tittade på mig nästan skrämt där jag stod med tårarna sprutandes. Nåväl, jag va ju tvungen o ta hand om detta eftersom jag måste ju komma in där under dagen. Så fram med dammsugaren...skakandes smög jag in och satte dammsugarn mot aset varpå den jäveln kröp ihop o stretade mot...jag såg säkert väldigt komisk ut när jag skrek DÖÖÖÖÖ och den försvann (förhoppningsvis) in i dammsugarn...om den nu inte smet runt hörnet på korgen (jag vågade inte titta hela tiden nämligen.... PUST! Igår tog allafall min lilla goa Boris hand om en annan äcklig stor spindel, han dödade den bara och åt ej upp den till mammas stora glädje. Jaa-det är inte lätt inte med denna skräck. Nu hoppas jag slippa fler överraskningar för idag-ja för resten av månaden helst. Som tur är kommer prinsen hem inatt/imånbitti...saknar honom massor. Ljus & Kärlek

1 kommentar: