fredag 22 mars 2013

...och vem kom på "morgonstund har guld i mund"...??? ELLER HUR....Alla med sömnproblem skulle nog vilja kasta pil på den killen! Vaknade ÅTERIGEN kl 03 och kunde ej somna om. Brukar ju uppskatta att gå upp o småmysa på morgonkvisten (mitt i natten snarare) men när det är 15 grader inne och en panna som är stört omöjlig att få fyr i är det mindre mysigt. Ska försöka somna om snart och hoppas min lilla underbara Boris kan värma mig, han spinner så gott den lille bortskämde busen. <3 Lars är iväg på spelning i flera dagar tyvärr, men jag är ju van och får göra det bästa av situationen. Tänkte plugga körkortsfrågor som bara den och få iväg en ansökan till ett jobb jag mycket gärna vill ha.... Nästa vecka skall jag dock in och jobba på gamla jobbet. Ligger i luven med akassan och just nu känns det väldigt väldigt jobbigt. Men-jag ger inte upp i första taget-har kommit igen förr. Ljus & Kärlek

1 kommentar:

  1. Bra jobbat vännen! Men vet hur jobbigt det är med sömnen... Kramar!

    SvaraRadera